close

محصولات

 

 

| محصولات آلوم لند |

 

 

در صنعت امروزی، فلزات بسیاری وجود دارند و هر یک از آن‌ها دارای خواص مکانیکی و ترکیبات شیمیایی ویژه‌ای هستند. فولاد و آلومینیوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع فلزات در صنایع مدرن شناخته می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کاربردها و ویژگی‌های فراوان فلز آلومینیوم بپردازیم.

 

در بازار کنونی، از این فلز اغلب به صورت پروفیل آلومینیوم استفاده می‌شود. جالب است بدانید، که محصولات متنوعی بر پایه این ساختار تولید می‌شود و اغلب در ساخت و ساز سازه‌های ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. در دهه‌های اخیر آلومینیوم به عنوان فلزی محبوب شناخته شده است و جایگاه خاص و ویژه‌ای در بازار دارد.

 

 

پروفیل آلومینیوم در صنایع فلزی و ساخت و ساز به اشکال گوناگونی ظاهر می‌شود، اما شاید بشود گفت که مهم ترین کاربرد آن‌ها در ساخت و ساز پنجره و درب می باشد. لازم است بدانید فلز آلومینیوم به عنوان فلز مادر نقره‌ای رنگ از سبکی، نرمی و شکل پذیری بسیار بالایی برخوردار است. اما ویژگی دیگری که به همراه دارد و آن را بسیار مهم کرده است عدم زنگ‌زدگی فلز آلومینیوم است. زیرا سطح این فلز با قرار گرفتن درهوایی آزاد اکسید می‌شود و کل فلز را در برابر زنگ‌زدگی عایق می‌کند.

 


به همین خاطر پروفیل الومینیوم از پر مصرف‌ترین محصولات فلز آلومینیوم است. پروفیل‌های آلومینیومی را در ابعاد مختلف، مطابق نیاز ساخت و ساز، می‌توان به راحتی تولید کرد.می توان از طریق جوشکاری ورق آلومینیوم قطعات مختلف را بست به نیاز به یکدیگر متصل کرد.

 


بیشترین کاربرد پروفیل الومینیوم در صنایعی همانند سازه های ساختمانی و معماری، خودرو سازی، صنعت برق، صنایع مبلمان های اداری و حمل و نقل می باشد.

 

شرکت آلوم لند به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های ساخت پروفیل‌های آلومینیومی،توانسته است با ارتقای موقعیت خود در بین رقبایش و استفاده از بهترین مواد اولیه، با کیفیت ترین محصولات را وارد بازار کند و اعتماد مشتریان خود را بدست بیاورد.

 

شرکت آلوم لند با کارنامه درخشانی که در طی سال‌ها تجربه و خدمت کسب کرده، ثابت کرده است که با داشتن تیمی متخصص و مجرب، برآورده کردن خواسته مشتریانش را در اولویت قرار می‌دهد و پروفیل‌هایی با بالاترین کیفیت به دست مشتریانش می‌رساند .

 

 

| محصولات پروفیل های آلومینیوم |

برای مشاوره تماس بگیرید.آلوم فرم

 

 

راه های ارتباطی با آلوم لند

 

 

تلفن های تماس :

 

 09122645327  

09123794374 

 

 

___________________________

 

آدرس آلوم لند :

 

سه راه آدران، به سمت شهریار،

شهرک صنعتی زواره ای

 

 

___________________________

 

درباره  آلوم لند :

 

ما توانایی تولید انواع مقاطع و پروفیل آلومینیوم درجه یک  در مقیاس انبوه و با بالاترین کیفیت در کوتاهترین زمان را داریم

 

 

___________________________

 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد